آیا ناف وزرای پیشنهادی جدید را با فتنه بریده‌اند؟!
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد پیغام هنگام ورود کاربر

دریافت کد

آیا ناف وزرای پیشنهادی جدید را با فتنه بریده‌اند؟!

 

 بررسی سوابق احمدی‌ دانش‌آشتیانی، وزیر جدید پیشنهادی دولت، نشان می‌دهد که دولتی‌ها بار دیگر در ادامه روند گذشته خود، بر معرفی گزینه‌های مسئله‌دار تأکید دارند و رئیس‌جمهور این بار فردی را به مجلس معرفی کرده است که از مرتبطان نزدیک به حزب منحله مشارکت و قائم‌مقام معین در وزارت علوم دولت اصلاحات بوده است. فخرالدین دانش در فتنه 88 به علت ارتکاب مسائل امنیتی، به نهادهای مربوط احضار شد و هم‌اکنون نیز عضو حلقه اصلی جریان فتنه مستقر در وزارت علوم است و از مرتبطان اصلی و محکومان فتنه 88 به شمار می‌رود.

 

همچنین روز گذشته لینک مصاحبه دانش‌آشتیانی، گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم، علیه بسیج که تا شب گذشته در صفحه خاطرات شفاهی مصطفی معین (وزیر علوم دولت اصلاحات) بود، از این صفحه حذف شد.

در عین حال و بر اساس گزارش‌های رسیده، یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه‌ای در یکی از مراکز مجمع تشخیص مصلحت در پاسخ به پرسش چند تن از نمایندگان مبنی بر اینکه «چرا رئیس‌جمهور گزینه‌های «افراطی» و «ساختارشکن» را برای وزارت علوم معرفی می‌کند که از حلقه مصطفی معین هستند؟»، خطاب به این جمع اظهار داشت: «آقای روحانی فرد هوشمندی است، بازی خوبی را با اصلاح‌طلبان، سامان داده است. ایشان از افرادی که حلقه معین معرفی می‌کنند، فردی را معرفی می‌کند که یک‌به‌یک معرفی و سوزانده می‌شوند و در نهایت، ایشان مهره دلخواه خود را که مورد تأیید شما نیز خواهد بود، معرفی می‌کند.»
منبع سایت بصیرت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده محمد باقری در پنج شنبه 22 آبان 1393 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پایگاه اینترنتی بسیج دانشجویی دانشگاه دانشوران و آدرس b-daneshvaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ها